Despre noi
Cris-Tim este o afacere construită cu pasiune de familia Timiș în anul 1992. Pornind de la un simplu chioșc și dezvoltându-se prin muncă, tenacitatea și seriozitatea soților Cristina și Radu Timiș, compania este acum unul dintre cei mai importanți producători de mezeluri, ready meal și lactate, din România – numele acesteia fiind însăși garanția calității produselor oferite.
![Fam Timis1](https://cristim.ro/wp-content/uploads/2023/07/Fam-Timis1.png.webp)
Cris-Tim o poveste de succes
De peste 30 de ani, scriem zi de zi, una dintre cele mai cunoscute povești de succes din businessul românesc.
Obiectivul nostru, mai puternic ca niciodată, este de a continua să oferim produse emblematice, de o calitate excepțională, care să aducă valoare, atât partenerilor noștri, cât și comunităților din care facem parte.
Povestea noastră de succes nu ar fi fost posibilă fără parteneriatele durabile consolidate de-a lungul timpului, alături de angajamentul pentru excelență al angajaților, furnizorilor și clienților noștri, uniți într-o misiune comună.
Consider că brandurile performante și companiile puternice, cu tradiție, trebuie să fie capabile să se reinventeze mereu, să înțeleagă și să anticipeze, atât nevoile consumatorilor, cât și obiectivele clienților și colaboratorilor, investind și inovând în permanență pentru a rămâne relevanți.
Respectarea valorilor fundamentale – coloana vertebrală și ADN-ul organizației – reprezintă unul dintre cele mai importante elemente pentru o dezvoltare durabilă pe viitor.
În calitate de lider de piață a numeroase divizii de bunuri de larg consum, cum ar fi carnea procesată, mâncărurile gata preparate sau lactatele, principala noastră responsabilitate este de a continua să deservim comunitățile din care facem parte în cel mai responsabil și sustenabil mod, contribuind la un mediu mai sănătos, mai curat și etic pentru generațiile viitoare.
În plus, fiind deținători ale unora dintre cele mai puternice și recunoscute portofolii de mărci, cu care milioane de consumatori din întreaga lume interacționează zilnic, așteptările și standardele cu privire la ceea ce producem și modul în care producem, sunt mai mari ca oricând.
Prin onestitate și transparență, promisiunea noastră fermă este că vom continua mereu să oferim comunităților pe care le deservim același nivel de pasiune și excelență în tot ceea ce facem.
Radu Timiș Jr.
CEO
Istoricul Companiei
1992
Cris-Tim însemna, la început, o mână de oameni, câteva produse şi o mulţime de speranţe. Mica noastră afacere de familie încăpea, în 1992, într-un chioşc de doar 12 mp.
1995
Inaugurăm prima fabrică de mezeluri, cu o capacitate zilnică de 2 tone.
1997
Deschiderea unei noi fabrici – capacitate crescută la 20 de tone pe zi.
2000
Inaugurarea secției de tranșare carne de la Filipeștii de Pădure.
2000
Prima unitate de producție a fabricii Recunoștința – capacitate 40 de tone pe zi.
2002
Lansarea Salamului Săsesc – cel mai bine vândut și apreciat salam din România.
2002
Deschiderea secției de produse crud-uscate.
2004
Inaugurarea primei fabrici de producție Ready Meal din București, sub brandul Bunătăți.
2005
Modernizarea fabricii Recunoștința cu facilități de producție pentru salamurile fiert afumate, șuncă și specialități din carne.
2006
Lansarea ambalajelor inovatoare Fresh Box.
2006
Lansarea ambalajelor inovatoare Ideal Pack.
2006
Lansarea ambalajelor inovatoare Safe Pack.
2011
Introducem în premieră pentru România Tehnologia de Înaltă Presiune, un proces de conservare a alimentelor 100% natural.
2011
Suntem mândri de una dintre cele mai importante achiziții ale grupului, brand-ul Matache Măcelaru’.
2012
Inaugurarea EcoFerm – fermă agricolă, fermă de animale și fabrică de lactate.
2012
Lansarea brandului de produse lactate Mugura.
2014
Extensia de linie a brandurilor Cris-Tim și Matache Măcelaru’ cu noua gamă de mezeluri feliate.
2015
Deschiderea secției de Salam de Sibiu în Filipeștii de Pădure.
2016
Inaugurarea celei de-a doua unități de producție Ready Meal în Filipeștii de Pădure.
2017
Lansarea conceptului de „Eticheta Curată” și modificarea rețetelor produselor conform acestuia.
2017
Lansarea brandului pentru copii – Obrăjori.
2018
Achiziția fabricii Diavist din Măgureni – capacitate 25 de tone pe zi.
2018
Salamul Săsesc obține premiul “Produsul Anului”.
2018
Achiziția proprietății Casa Timiș.
2019
Certificarea Gluten Free a peste 80 de produse.
2019
Dezvoltarea celei mai mari capacități de stocare a materiei prime în regim de congelare termică din România.
2019
Obținem premiul Produsul Anului 2019 pentru Salam Sinaia.
2020
Cris-Tim – „Cel mai puternic brand” la categoria produse din carne, premiul acordat de către Revista Piața.
2020
Locul I la categoria producătorilor de produse din carne la nivel național.
2021
Ocupăm prima poziție ca brand românesc în categoria produse din carne.
2021
Primim premiul Forbes for Kids, pentru cel mai bun brand de mezeluri pentru copii.
2022
Creșterea cu 100% a capacității energetice a grupurilor de cogenerare din fabrica Recunoștința.
2022
Certificarea de conformitate cu standardul IFS de siguranță alimentară, versiunea 7 pentru toate fabricile din cadrul Grupului.
2022
Instalarea de panouri solare la fabricile Recunoștința, Măgureni și EcoFerm.
2022
Distincția “Trei decenii de lidership în domeniul alimentar” – Gala Premiilor Capital
2023
Revista Piața – Trofeul “Recunoaștere dobândită pentru contribuția la dezvoltarea României”.