
Cris-Tim la SIAL 2024 – „Prezentăm noi inovații și deschidem noi oportunități de colaborare în Europa. Țintim parteneriate inclusiv cu retaileri internaționali”
În cadrul SIAL Paris 2024, Grupul Cris-Tim și-a consolidat parteneriatele actuale și pregătește deschiderea unor noi piețe la export pentru produsele pe bază de carne și “ready meal”, noua divizie de business, lansată acum un an.
Ziua a treia a târgului, care dă ora exactă în sectorul alimentar global, a fost onorată cu prezența ambasadoarei României în Franța, E.S. Ioana Bivolaru.
La cel mai prestigios și cel mai mare târg internațional dedicat sectorului alimentar, aflat la a 60-a aniversare și în curs de desfășurare, România are o prezență solidă cu peste 115 companii. Acestea s-au numărat printre cei 7.000 de expozanți din 130 de țări, participarea estimată fiind de aproximativ 285.000 de vizitatori din 200 de țări pentru această ediție aniversară.
Cu o tradiție de peste trei decenii în participarea la cele mai importante târguri internaționale, inclusiv SIAL, Cris-Tim și-a folosit experiența pentru a-și consolida la acest târg relațiile cu partenerii actuali și a tatona și deschide noi oportunități de colaborare globale.
“Grupul Cris-Tim este mândru să reprezinte România la acest târg global și să contribuie la promovarea gusturilor și produselor autentic românești pe piața internațională. Suntem un brand al inovației alimentare, consumatorii recunosc gustul produselor noastre, ceea ce ne plasează pe primul loc în preferințele acestora“, a declarat Radu Timiș Sr., fondator și Președintele CA al Grupului Cris-Tim Family Holding.
La această ediție SIAL, Cris-Tim și-a prezentat inovațiile alimentare, concepute să răspundă cerințelor consumatorilor moderni, mereu în căutare de soluții rapide, delicioase și sănătoase. Pe durata evenimentului, standul companiei oferă o selecție variată de soluții de snacking din carne, bogate în proteine de calitate, opțiuni de tip „ready meal” meniu.
Pe lângă prezentarea portofoliului de noutăți, un alt obiectiv pentru Cris-Tim la SIAL Paris 2024 este extinderea prezenței sale pe piețele internaționale prin încheierea de noi parteneriate cu retaileri din Europa. Târgul reprezintă un punct de plecare important pentru dezvoltarea acestor colaborări, având în vedere interesul crescut pentru produsele inovatoare și de calitate oferite de Cris-Tim.
“Cu o prezență solidă pe plan internațional – peste 130 de clienți în 17 țări și un volum de export de aproximativ 5.000 de tone anual, Cris-Tim continuă să fie unul dintre ‘ambasadorii’ excelenței alimentare românești. Exporturile noastre reprezintă circa 15% din cifra de afaceri a companiei, consolidându-ne ca lider pe piața alimentară autohtonă. Această participare ne permite să consolidăm relațiile cu partenerii noștri existenți și să explorăm noi oportunități de extindere la nivel internațional. Rămânem dedicați inovației și calității, iar produsele prezentate și la această ediție a târgului reflectă aceste valori”, a declarat Radu Timiș Jr., CEO al grupului.
Standul companiei Cris-Tim de la SIAL 2024, cel mai mare târg internațional alimentar, a fost onorat de prezența distinsei delegații formate din dl. Aurel Simion, Secretar de Stat, d-na ambasadoare a României în Franța, E.S. Ioana Bivolaru și atașații economici de la Paris, care susțin și promovează inovațiile producătorilor români în Franța și nu numai.
De asemenea, ediția din 2024 a fost onorată și de prezența Directorului de cabinet al Ministrului Economiei, Răzvan Pîrcălăbescu, alături de președintele ANSVSA, Alexandru Bociu, de președintele Asociației pentru Promovarea Alimentului Romanesc (APAR), Ștefan D. Padure și de reprezentantul BPCE Paris, Rogojinaru Liviu.
###
DESPRE CRIS-TIM
- Fondat de familia Timiș acum trei decenii ca o mică afacere, Grupul Cris-Tim este astăzi liderul pieței de carne procesată și al pieței de ready meal, Brand-ul Cris-Tim este considerat cel mai inovator brand românesc în categoriile menţ
- Exportul este prioritar în strategia de creștere a Grupului Cris-Tim, cu o pondere anuală în cifra de afaceri de circa 15% la acest moment. Peste 40% dintre produsele exportate sunt din categoria de salamuri, urmate îndeaproape de mici, parizer, specialități și cârnați.