Brand Manager

Ce îți oferim?

  • Un job într-o companie de renume
  • Posibilitatea de a te dezvolta
  • Stabilitate
  • Contract pe perioadă nedeterminată
  • Concediu de odihnă conform vechimii în muncă
  • Posibilitatea de avansare
  • Instrumente de lucru performante
  • Pachet salarial motivant
  • Abonament medical
  • Pachete de beneficii conform politici de resurse umane
  • Grijă pentru oameni

Ce căutam?

  • O persoană organizată și atentă la detalii
  • Capacități excelente de comunicare și colaborare cross teams
  • Capacitate excelentă de management proiect cu coordonare de activități multiple
  • Înțelegere și cunoașterea metricilor de business și analiza constantă a acestora (bugete, resurse, timeline proiecte)
  • Persoană orientată pe rezolvarea problemelor și adaptabilă schimbărilor pentru îndeplinirea proiectelor

Ce vei aduce în echipa noastră?

  • Experiență minim 5 ani în brand/category management – experiență în FMCG reprezintă un avantaj
  • Studii Superioare-Master
  • Cunoștințe excelente de Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint – la nivel foarte avansat
  • Competențele digitale sunt un avantaj
  • Competențe de Limba Engleză- nivel avansat
  • Carnet de conducere (B)

Ce vei avea de făcut?

  • Analizează performanța brandurilor alocate și a competitorilor, pe baza studiilor de piață (ex. dar fară a se limita la: Nielsen)
  • Analizează performanța brandurilor alocate pe baza rapoartelor interne sau prin crearea de rapoarte proprii
  • Prezintă Marketing Managerului regulat analiza pieței și evidențiază tendințele categoriilor/brandurilor de care este responsabil
  • Cunoaște în cele mai mici detalii, brandurile/ categoriile de care este responsabil atât dpdv al datelor interne (volum, valoare, gross margin, evoluție, etc.), cât și din punct de vedere extern (Market share atât pentru produsele companiei Cris-Tim cât și ale competiției, evoluție categorie în raport cu competiția, consumer research, insight-uri consumator, etc.)
  • Elaborează și propune spre aprobare către Marketing Manager Strategia pentru fiecare categorie/brand de care este responsabil împreună cu tacticile pentru fiecare categorie de care este responsabil
  • Elaborează și propune spre aprobare planul anual de marketing pentru categoriile/brandurile de care este responsabil pentru atingerea indicatorilor de performanță pe fiecare categorie
  • Elaborează și propune spre aprobare Mix-ul de marketing pentru fiecare categorie/brand de care este responsabil din perspectiva strategică a fiecărui P (Proposition, Product, Pack, Price, Place, Promo) astfel încât produsele din categoriile de care este responsabil să ajungă prima alegere a consumatorului
  • Definește rolul fiecărui brand în cadrul fiecărei categorii de care este responsabil și urmărește/contribuie la implementarea lor
  • Semnalează în timp util problemele și oportunitățile din cadrul categoriilor de care se ocupă și propune spre aprobare soluții/activități care să conducă la creșterea brandurilor Cris-Tim.
  • Identifică oportunitățile și amenințările de pe piață, propune Marketing Managerului direcții de acțiune, dezvoltă și implementează planuri de acțiune specifice, conform strategiilor aprobate în board, în scopul asigurării unei competitivități înalte a brandurilor
  • Coordonarea lansării de NPD-uri alături de echipe mulți disciplinare (R&D, Quality Department, Legal Department, Sales)
  • Coordonare testare produse din portofoliul alocat versus competiție
  • Întreținere modificări de etichete și alte materiale de brand în colaborare cu departamentele implicate

Descrierea companiei

Compania noastră, pe lângă numele atat de cunoscut cu care ne mandrim și eticheta curată, suntem si un grup integrat din punct de vedere organizațional, cu 2600 de angajați care activează și performează în toate liniile de business-producție de preparate din carne, preparate din lactate, ready meal, fermă de animale, podgorie, ospitalitate, clinică de medicină integrativă si firmă de contrucții civile și industriale. Cea mai importantă valoare pe care o avem, o apreciem și o prețuim sunt oamenii, Oamenii Cris-Tim, Echipa!

Locatie: Mogoșoaia

Program: Fulltime

Experiență: Minim 5 ani

Diplomă: Studii Superioare - Master

Vrei să te alături echipei noastre?
Trimite CV-ul tău ca să ne cunoaștem mai bine.

Atenționare privind prelucrarea datelor cu caracter personal!
Cristim se limitează la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal care sunt strict necesare organizării și derulării procesului de recrutare, în vederea găsirii persoanei competențe să ocupe posturile disponibile la nivelul Operatorului și în acord cu Politică noastră de Confidențialitate. În acest sens, vom colecta numai datele conținute în CV-ul dumneavoastră, precum și informații despre experiență anterioară și calitățile dumneavoastră, pe care ni le veți dezvălui în cadrul interviului, în situația în care veți fi selectat pentru această etapă.În situația în care ne veți divulgă date suplimentare celor strict necesare aplicării dumneavoastră pentru un post în cadrul Grupului Cris-Tim și realizării procedurii de recrutare în acest scop, ne rezervăm dreptul de a le elimina din bazele noastre de date.
De asemenea, dacă veți transmite CV-uri nesolicitate/ pentru posturi pentru care Operatorul nu își exprimă intenția a fi ocupate, va informăm că acestea vor fi șterse imediat din bazele noastre de date.
Pentru mai multe detalii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și la drepturile de care beneficiați în calitate de persoană vizată, va invităm să accesați Politica de Confidențialitate a website-ului nostru.