Candidatul ideal:
- Excelente cunostinte teoretice si practice privind licitatiile SICAP;
- Abilitati foarte bune de negociere si vanzare;
- Studii superioare in domeniu juridic / economic constituie un avantaj;
- Experienta in domeniu: minim 5 ani;
- Cunostinte bune de operare Excel, Word, Outlook, motoare cautare;
- Abilitati de planificare si comunicare, de lucru in echipa.
Responsabilitati:
- Monitorizarea si supravegherea permanenta a sistemului SICAP (SEAP), a anunturilor privind licitatiile;
- Supravegherea permanenta a proceselor, procedurilor privind aceste licitatii, asigurarea unui circuit eficient al documentelor pentru licitatii;
- Efectuarea analizei preliminare si propunerea de participare la procedura de achizitie publica;
- Procurarea / descarcarea documentatiei de participare de la autoritatile contractante;
- Elaborarea documentatiei de ofertare in vederea participarii la licitatii;
- Depunerea / trimiterea / incarcarea catre autoritatile contractante a documentelor solicitate pentru atribuirea contractului de achizitie;
- Participarea la sesiunile de deschidere si negociere a ofertelor, la autoritatile contractante (dupa caz);
- Elaborarea de raspunsuri la solicitarile de clarificari emise de autoritatile contractante;
- Studierea documentatiilor de atribuire;
- Pregatirea documentelor de clarificare;
- Intocmirea contestatiilor (daca este cazul);
- Cunoasterea si urmarirea continua a modificarilor legislative in legislatia privind achizitiile publice;
- Urmarirea recuperarii garantiilor de participare si de buna executie;
- Organizarea si arhivarea documentelor aferente activitatii desfasurate.