Manager Digital Marketing – Mogosoaia

Candidatul ideal:

  • Cunoștințe avansate în tehnologii, SEO/SEM, marketing digital, afiliere, factori de clasificare și fundamentele marketingului motoarelor de căutare, publicitate online (Google AdWords)
  • Cunoștințe despre analizele web și instrumente de monitorizare
  • Experiență în rețele de socializare, publicitate online
  • Experiență în promovarea unei mărci folosind instrumentele specific canalelor de comunicare în social media că Facebook, Twitter,Youtube, Google +, Instagram, altele
  • Înțelegere aprofundată a tacticilor, strategiilor și instrumentelor SEO
  • Flexibilitate în planificarea cererilor și a termenelor suprapuse
  • Experiență în proiecte și design folosind HTML, InDesign, Photoshop sau aplicații similare.
  • Orientare către rezultat
  • Capacitate de analiză obiectivă
  • Atenție la detalii
  • Lucru în echipă
  • Orientare către client extern și intern
  • Creativitate practică
  • Comunicare foarte bună, coerentă și structurată
  • Pro-activitate
  • Project management
  • Studii superioare;
  • Cursuri și diplome suplimentare în domeniul digital / online reprezintă un avantaj

Responsabilitati:

  • Formulează și propune strategia de marketing online și digital (pe termen scurt, mediu și lung), atat la nivel corporate, cat si pentru brand-urile companiei.
  • Definește și se asigură că obiectivele de marketing pe online și digital sunt îndeplinite.
  • Pregătește bugetul de marketing online și digital la nivel corporate și de brand, îl prezintă, discută și îl aliniază împreună cu structura din Marketing (aliniere cu Brand Manageri și aprobarea finala cu Marketing Manager). Urmărește periodic cheltuielile de marketing online și digital vs buget vs impact
  • Monitorizează performanța campaniilor online și digital la nivel corporate și de brand în raport cu obiectivele stabilite la nivel de campanie și pregăteste propuneri de acțiuni corective
  • Gestionează activitățile desfășurate împreună cu agențiile de digital și online, media, content digital, cu privire la brand (briefing, planificare, implementare, urmărire, evaluare) și menține relația cu acestea pe tot parcursul desfășurării activităților respective
  • Planifică, monitorizează, măsoară și raportează campaniile de marketing online și digital (mobile, video) în concordanta cu obiectivele de marketing și vânzări, inclusiv web, SEO / SEM, social media
  • Dezvoltă, menține și îmbunătățește website-ul companiei și a website-urile de brand în concordanta cu indicatorii de performanta stabiliți
  • Dezvoltă strategia de social media împreună cu obiectivele stabilite per brand (cu structura din departamentul de Marketing). Implementează și coordonează planul de social media împreună cu agențiile partenere
  • Utilizează analizele web pentru a stabili punctele de referință și raportare pentru succesul campaniilor de marketing online și digital
  • Propune și dezvolta noi metode de îmbunatățire a rezultatelor SEO (search engine optimization), SEM (search engine marketing) și a indicatorilor de media digitală (google, facebook și al întregului ecosistem de media digitală )
  • Are rolul principal de a prezenta și de a inspira echipa de Marketing în privință trendurile digitale care pot aduce un plus de valoare. Împreună cu echipa de Marketing are rolul esential de a introduce inovația în planul de marketing per brand

Aplică acum

  • Accepted file types: pdf, doc, docx.
Meniu