Key Account Manager (servicii turism) – Chițorani

Candidatul ideal

  • Studii superioare – de preferință studii economice (turism, comerț, marketing);
  • Experiență în vânzări: minim 3 ani cu activitate de vânzări în cadrul unui hotel/restaurant/complex de agrement;
  • Excelente abilități de comunicare și prezentare scrisă și orală în română și engleză;
  • Cunoaşterea pieţei de produse hoteliere/agrement şi a particularităţilor ei;
  • Foarte bune abilități de planificare, organizare, de negociere și de rezolvare a situațiilor dificile, implicare și capacitate de lucru;
  • Cunoştinţe foarte bune de utilizare PC.

Descrierea jobului

  • Promovează servicile și produsele societății;
  • Gestionează modul de realizare și utilizare a bazei de date referitoare la clienți;
  • Realizează studii de piață și identifică noile oportunități de vânzare;
  • Estimează potențialul pe piață a produselor și serviciilor oferite de societate;
  • Identifică modalități de dezvoltare și îmbunătățire a serviciilor/produselor oferite de firmă, în concordanță cu tendințele pieței;
  • Asigură o bună promovare a Conacului în mediul online;
  • Analizează prețurile practicate pe piață și înaintează propuneri pentru fundamentarea politicii de prețuri în cadrul societății;
  • Identifică ariile și canalele de vânzări;
  • Fundamentează strategia și politica de vânzări a societății, cu aprobarea Directorului General;
  • Întocmește planurile de vânzări și urmărește realizarea lor, astfel încât să asigure realizarea obiectivelor propuse;
  • Răspunde de realizarea planurilor de vânzări precum și a obiectivelor/target-urilor de vânzări;
  • Monitorizează dinamica derulării contractelor, achitarea integrală de către client a contravalorii serviciilor/ produselor oferite, monitorizează gradul de satisfacție al clienților în legătură cu serviciile/ produsele oferite de societate;
  • Analizează și evaluează rezultatele obținute în procesul vânzării prin compararea cu obiectivele propuse, pe baza unor criterii calitative și cantitative;
  • Sintetizează rezultatele obținute în procesal vânzării și întocmește rapoarte specifice (zilnice, săptămânale, lunare, periodice cu privire la gradele de ocupare, la segmentele de clienți, încasări-plăți, plângeri clienți);
  • Raportează Directorului General rezultatele obținute în procesul vânzării, periodic sau ori de câte ori este necesar și face recomandări.

Aplică acum

  • Accepted file types: pdf, doc, docx.
Meniu