Brand Manager – Mogosoaia

Candidatul ideal:

Dezvoltă şi înţelege permanent pieţele și categoriile de care este responsabil.
• Analizează performanta brandurilor alocate și a competitorilor, pe baza studiilor de piață (ex. dar fară a se limita la: Nielsen, Vektor)
• Analizează performanta brandurilor alocate pe baza rapoartelor interne sau prin crearea de rapoarte proprii
• Prezintă Marketing Managerului regulat analiza pieţei şi evidenţiază tendinţele categoriilor/brandurilor de care este responsabil
• Cunoaște în cele mai mici detalii, brandurile / categoriile de care este responsabil atât dpdv al datelor interne (volum, valoare, gross margin, evoluție, etc.), cât și din punct de vedere extern (Market share atât pentru produsele companiei Cris-Tim cât și ale competiției, evoluție categorie în raport cu competiția, consumer researches, insight-uri consumator, etc.)
• Elaborează și propune spre aprobare către Marketing Manager Strategia pentru fiecare categorie/brand de care este responsabil împreună cu tacticile pentru fiecare categorie de care este responsabil
• Elaborează și propune spre aprobare planul anual de marketing pentru categoriile/brandurile de care este responsabil pentru atingerea indicatorilor de performanta pe fiecare categorie.
• Elaborează și propune spre aprobare Mix-ul de marketing pentru fiecare categorie/brand de care este responsabil din perspectiva strategica a fiecărui P (Proposition, Product, Pack, Price, Place, Promo) astfel încât produsele din categoriile de care este responsabil să ajungă prima alegere a consumatorului
• Definește rolul fiecărui brand în cadrul fiecărei categorii de care este responsabil și urmărește/contribuie la implementarea lor
• Semnalează în timp util Problemele și Oportunitățile din cadrul categoriilor de care se ocupa și propune spre aprobare soluții/activități care să conducă la creșterea brandurilor Cris-Tim. Identifica oportunitățile și amenințările de pe piață, propune Marketing Managerului direcții de acțiune, dezvolta și implementează planuri de acțiune specifice, conform strategiilor aprobate in board , în scopul asigurării unei competitivități înalte a brandurilor
• Coordonarea lansării de NPD-uri alaturi de echipe mulți disciplinare ( R&D, Quality Department, Legal Department, Sales)
• Coordonare testare produse din portofoliul alocat vs competiție
• Întreținere modificări de etichete si alte materiale de brand în colaborare cu departamentele implicate

Responsabilitati:

  • Experienta 3-5 ani (ideal ultimul an pe o poziție similară / experiență în FMCG reprezintă un avantaj);
  • Master în Marketing/Comunicare/Economie – reprezintă un avantaj;
  • Bune aptitudini analitice, capabil să analizeze situații și informații și să întocmească un plan de acțiune;
  • Abilitați foarte bune de comunicare, atât verbal, cât și în scris;
  • Capabil/a să lucreze bine cu echipe mulți-departamentale;
  • Capabil/a să gestioneze diferite proiecte în același timp.;
  • Energic/a și pasionat/a.;
  • Gândire strategica;
  • Capacitate de organizare, planificare, coordonare și evaluare;
  • Foarte buna capacitate de analiza și sinteza;
  • Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint – la nivel foarte avansat;
  • Limba Engleza avansat ;
  • Permis categoria B.

Aplică acum

  • Accepted file types: pdf, doc, docx.
Meniu