Istoricul
companiei

Cris-Tim este o afacere construită cu pasiune de familia Timiș în anul 1992. Pornind de la un simplu chioșc și dezvoltându-se prin muncă, tenacitatea și seriozitatea soților Cristina și Radu Timiș, compania este acum unul dintre cei mai importanți producători de mezeluri din România – numele acesteia fiind însăși garanția calității produselor oferite.

1992
Cris-Tim însemna, la început, o mână de oameni, câteva produse şi o mulţime de speranţe. Mica noastră afacere de familie încăpea, în 1992, într-un chioşc de doar 12 mp.

1995
Inaugurăm prima fabrică de mezeluri, cu o capacitate zilnică de 2 tone.

1997
Dezvoltăm o nouă fabrică și creștem capacitatea zilnică la 20 t/zi.

2000
Inaugurăm Secția de Tranșare de la Filipeștii de Pădure.

2000
Deschidem şi prima secție de producție a Fabricii Recunoștința, cu o capacitate de 40 t/zi.

2002
Anul celui mai vândut şi apreciat salam din România: Salamul Săsesc.

2002
Deschidem primul depozit logistic din țară, în Iași.

2003
Ne mărim portofoliul cu noua gamă de produse crud-uscate.

2004
Deschidem prima fabrică de producție Ready Meal din București, sub brandul Bunătăți.

2005
Finalizăm proiectul Recunoștința, căruia i se adaugă două fabrici noi, în care se produc salamurile fiert afumate, șunca și specialitățile.

2006
Deschidem depozitele logistice din Cluj și Mogoșoaia.

2006
Construim staţia de epurare de la Filipeştii de Pădure. Investiţiile de dezvoltare continuă prin această nouă staţie de epurare.

2006
Lansăm trei ambalaje inovatoare: Fresh Box, Ideal Pack și Safe Pack.

2007
Deschidem cel de-al șaselea depozit logistic din țară, la Galați.

2008
Deschidem încă două depozite logistice în țară, la Constanța și Brașov.

2009
Deschidem al nouălea depozit logistic, în Filipeștii de Pădure.

2011
Introducem în premieră pentru România Tehnologia de Înaltă Presiune, un proces de conservare a alimentelor 100% natural.

2011
Suntem mândri de una dintre cele mai importante achiziții ale grupului, brand-ul Matache Măcelaru.

2012
Introducem prima gamă de mezeluri fără E-uri și fără conservanți, Vitality.

2012
Lansăm prima gamă de produse lactate, Mugura.

2014
Lansăm noua gamă de mezeluri feliate Cris-Tim și Matache Măcelaru’ şi inaugurăm o nouă linie de ambalare.

2015
Construim secția de Salam de Sibiu în Filipeștii de Pădure și mărim capacitatea de producție a secției crud-uscate.

2016
Deschidem cea de-a doua fabrică de producție catering – ready meal în Filipeștii de Pădure: gama grătare și bechamel.

2017
Lansăm campania “Eticheta Curată”. Începând din acest an, produsele Cris-Tim nu mai conțin caragenan, pentru a atinge cele mai înalte standarde de calitate.

2018
Lansăm campania “Alege Produsele cu Multă Carne” în care toate produsele conțin un procent ridicat de carne.

2018
Cumpărăm Conacul Casa Timiș din Chiţorani – Prahova.

2018
Obținem premiul Produsul Anului 2018 pentru Salam Săsesc.

2019
Peste 80 de produse din portofoliul companiei sunt certificate Gluten Free, singurele astfel certificate dintre toate produsele crud-uscate românești

2019
Obținem premiul Produsul Anului 2019 pentru Salam Sinaia.

2020
Primim distincția “Cel mai puternic Brand” la categoria produse din carne.

2020
Obținem Locul 1 la categoria producatorilor de produse din carne la nivel național.

2021
Ocupăm prima poziție ca brand românesc în categoria produse din carne.

2021
Primim premiul Forbes for Kids, pentru cel mai bun brand de mezeluri pentru copii.

Meniu