Inovăm de peste 25 de ani.
Și suntem abia la început.

Salam Săsesc

Unul dintre cele mai cunoscute branduri de mezeluri din România, Salamul Săsesc de la Cris-Tim, are de curând o nouă imagine. Nouă identitate vizuală a brandului construieşte în jurul denumirii produsului şi a reţetei sale originale o poveste fascinantă.

Identitatea de brand a Salamului Săsesc este construită în jurul unui personaj central, sasul Martin, ce reprezintă chintesenţa atributelor produsului şi a companiei Cris-Tim: seriozitate, corectitudine, inventivitate, migală, meticulozitate, iscusinţa, înţelepciune şi carismă. Toate acestea completează reţeta originală a unui produs realizat în una dintre cele mai moderne fabrici de mezeluri din România şi este conservat natural în singură instalaţie HPP din România. Unul din rezultatele imediate ale procesului de rebranding este faptul că produsul etalon al companiei Cris-Tim are o identitate puternică, memorabilă, cu un grad mare de diferenţiere şi memorabilitate în mediul concurenţial.

Nouă campanie de comunicare pentru Salamul Săsesc conturează şase personaje, şase saşi pricepuţi, cu personalităţi foarte clar conturate şi îndeletniciri precise, care împreună realizează Salamul Săsesc, după o reţeta originală tăinuită şi păstrată doar de cel mai priceput dintre ei.

Ideea creativă a campaniei se doreşte a fi o metaforă descriptivă a procesului de producţie al unuia dintre cele mai puternice branduri româneşti de după 1990, care, prin denumirea sugestivă, reţeta originală şi calitatea excelenţă, scrie istorie de 14 ani încoace.

„De 14 ani Salamul Săsesc este unul dintre cele mai cunoscute şi apreciate branduri de mezeluri din România. Este un brand care a scris istorie, iar certificările şi premiile obţinute de-a lungul timpului confirmă această. Acum, în 2016, am simţit că este momentul să povestim despre secretul care a făcut din Salamul Săsesc un succes pentru Cris-Tim. Iar acest secret stă tocmai în reţeta originală a produsului, în unicitatea să – atât în ceea ce priveşte formă, cât şi gustul – şi, nu în ultimul rând, în pasiunea şi corectitudinea cu care este realizat. Salamul Săsesc este unul dintre brandurile noastre cele mai dragi, şi credem în forţă poveştii sale”, a declarat Radu Timiş, Preşedinte Cris-Tim.

Povestea Salamului Săsesc începe în 2002, când, din dorinţa de a oferi un produs calitativ, inedit atât prin formă cât şi prin gust, Cris-Tim a creat o reţeta nouă. În scurt timp Salamul Săsesc de la Cris-Tim devine unul dintre cele mai apreciate şi mai cunoscute produse de pe piaţă de mezeluri din România. Din 2005 gama se extinde cu două noi sortimente: Salamul Săsesc picant şi Salamul Săsesc cu piper verde. Tot în 2005 Cris-Tim primeşte titlul de Trusted Brand. Din 2011, din dorinţa de a oferi produse de cea mai înalta calitate şi sigure din punct de vedere alimentar, Cris-Tim implementează, în premieră pentru piaţă de mezeluri din România, o tehnologie de conservare naturală a produselor, care utilizează apă rece la o presiune de 6000 de bari. Salamul Săsesc este primul produs conservat prin această metodă naturală.