Inovăm de peste 25 de ani.
Și suntem abia la început.

Cris-Tim relansează Bunătăţi – gama de produse ready-meal

Cris-Tim lansează o nouă provocare şi aduce în prim plan, printr-o campanie complexă de comunicare (TV, online si outdoor) Bunătăţi – brandul de produse gata gătite, perfecte pentru persoanele active, cu un stil de viaţă dinamic.

Cu un nou design atractiv şi cu o varietate de peste 150 de produse la raft, Bunătăţi de la Cris-Tim atrage prin reţete deosebite, gândite de bucătari iscusiţi, realizate din ingrediente de cea mai bună calitate pentru un gust plin de savoare. Astfel, ajung pe mesele românilor produse delicioase din categoriile salate, grătare, meniuri si supe. Este uşor de ales şi de combinat, din cele peste 150 de reţete, masa perfectă cu influenţe ale bucătăriei româneşti sau internaţionale, indiferent că este vorba de mic dejun, prânz sau cină. Gama de produse conţine și reţete de post iar ambalajele sunt compatibile cu încalzirea la cuptorul cu microunde.

Produsele Bunătăţi de la Cris-Tim se găsesc la raft in magazinele partenere si proprii.

Cu o istorie de peste 24 de ani, Cris-Tim este liderul pieţei româneşti de mezeluri, oferind întotdeauna consumatorilor săi produse sigure, proaspete si savuroase, realizate cu ajutorul celor mai moderne tehnologii de procesare şi prin sistemele de management al siguranţei alimentului (ISO 22000:2005) şi al protecţiei mediului (ISO 14001: 2004).

Cris-Tim a primit titlul de Trusted Brands in categoria produse din carne, in urma celui mai important studiu de piaţă asupra consumatorului in Europa, realizat de revista Reader’s Digest în 15 ţări, printre care şi România. Acest titlu a fost acordat pentru a 7 a oară consecutiv în 2015.

De asemenea, Cris-Tim este brandul de mezeluri cu cea mai mare notorietate în piaţă, conform ultimului studiu U&A realizat împreună cu Mercury Research.